Безконтактне обслуговування, рукавички та маски: які зміни відбулись у МакДональдз протягом карантину

Безконтактне обслуговування, рукавички та маски: які зміни відбулись у МакДональдз в Україні

У часи карантину в Україні як ніколи стає актуальним питання гігієни та безпеки у закладах. Vgorode вирішив завітати до одного з ресторанів мережі МакДональдз на проспекті Шевченка в Одесі та дізнатися, як він працює та які заходи приймає для безпеки відвідувачів і власних працівників.

Без черг і тільки в масці

Тільки ми зайшли до закладу, то побачили, що більшість замовлень гості роблять через термінали самообслуговування, які знаходяться майже на вході до закладу. Поряд працюють експерти з гостинності, вони ж експерти з гігієни, які допомагають зробити замовлення та підказують, як дотримуватись заходів з безпеки.

Сама зала розділена на зони оформлення й видачі. Отримати замовлення також можна за столиком для більшої безпеки, що під час карантину дуже актуально. Цей формат мережа називає закладами “з досвідом майбутнього” - модернізований варіант роботи ресторанів МакДональдз.

Їжу надають у спеціальних одноразових пакетах, а персонал ніяк не контактує з замовниками, коли передає замовлення. Людині не дають торкатися навіть таці: ми замовили напої, але нам їх залишили без неї. Взагалі тепер весь процес відбувається безконтактно.

При цьому можна займати не усі столи, а тільки ті, що не відмічені спеціальною наліпкою – для збереження дистанції у півтора метра. Трохи незвично, що в приміщенні стало тихо.

У черзі до каси чи термінала самообслуговування ми теж побачили наліпки-нагадування. Вони показують як рухатися залом, щоб якомога менше перетинатися з іншими відвідувачами.  Ця система працює і на літніх майданчиках. 

Тут працюють експрес-вікна з захисними екранами, через які можна оформити і отримати замовлення безконтактно. Зручно і сподобається інтровертам.

Температурні щоденники та звіти про маски

Нам вдалося потрапити "за лаштунки" ресторану. Там ми нарешті побачили як насправді готують популярні бургери, смажену картоплю та запашну каву. Оперативність персоналу та новітні технології приготування їжі справляють враження. Але більш за все нас здивували вимоги до робітників стосовно їхнього здоров’я та гігієни. Так, з початком карантину усі працівники починають свій день зі температурного скринінгу. Наших журналістів також перевірили та тільки потім допустили до виробництва. Причому тільки у спеціальних халатах, окулярах, рукавицях, шапочці та бахілах – при повній “амуніції”.

І хоча до роботи в мережі завжди допускалися лише працівники, які не мають симптомів респіраторних захворювань чи вірусних інфекцій, сьогодні додатково на початку і після зміни перевіряють температуру. Всю інформацію записують у спеціальний “Журнал здоров’я”.

Одноразові маски тут змінюють що три години чи частіше. Руки миють з використанням антибактеріального мила –  по інструкції, не менш ніж 20 секунд під водою. Таким чином щоб помити руки на виробництві бувають навіть черги, що ми бачили своїми очима. Наші журналісти також помили руки та водночас дізналися від працівників як це правильно робити. Вчимося як у дитинстві! 

За словами менеджера Тетяни, працівники вже звикли до нового режиму. Хоча зрозуміло, що цілий день пробути в масці нелегко. Тим більш на кухні. Але робітники мережі на 90% –  це молоді та енергійні люди.

Цікаво, що тепер у середньому працівнику кухні та сервісу для безпечної роботи протягом восьмигодинної зміни потрібно мінімум чотири одноразові маски, 10 пар рукавичок, 100 мл антибактеріального мила та 100 мл дезінфекційного засобу. І це тоді, коли пересічний українець застосовує одну маску в день, а то й за тиждень!

Чисто, як в МакДональдз

Про дезінфекцію тут знають багато. Щогодини працівники МакДональдз протирають ручки вхідних дверей зі сторони залу та вулиці, вікна видачі замовлень і захисні екрани, диспенсери для дезінфікувальних засобів, декор. Столи та стільці, таблички з номерами замовлень – після кожного відвідувача. Мінімум щогодини протирають поверхні в зоні виробництва та обслуговування, а також термінали самообслуговування. 

У залі та біля експрес-вікон і видачі замовлень МакДрайв розміщено диспенсери з дезінфектором. Наліпки в туалетних кімнатах підкажуть, як правильно мити руки. 

Щогодини обов’язково дезінфікуються термінали оплати, а працівники, що приймають оплату готівкою, кожні 15 хвилин обробляють руки в рукавичках дезінфектором з вмістом 70% етилового спирту. З цього приводу МакДональдз навіть шуткує, що йому сідати за кермо не можна.

10 фактів, які ви не знали про МакДональдз

- Перший заклад МакДональдз в Україні відкрили 24 травня 1997 року в Києві. Сьогодні мережа налічує 93 заклади у 20-ти містах України, 49 з яких – з "досвідом майбутнього". З початку 2020 року у такий формат оновлено вже вісім ресторанів і відкрито два нових. В Одесі таких працює два, один з яких у ТЦ "Рів'єра", а інший якраз на проспекті Шевченка. 

- За допомогою терміналів самообслуговування можна прибрати або додати деякі інгредієнти в стравах. Це може сподобатися, наприклад, вегетаріанцям.

- 70% постачальників МакДональдз – локальні. Компанія працює близько з 50 українськими підприємствами. Наприклад, біфштекси зі 100% яловичини – з Вінницької області. Булочки – з Дніпра. Морозиво готується у присутності відвідувача, для його приготування беруть молочну основу, яка моментально охолоджується. Сама основа – з Білої Церкви.

- Багатьох людей цікавить фритюр і його якість. Він перевіряється спеціальним приладом. Після певної кількості використання його автоматично замінюють.

- На кухні є спеціальна автоматична система, яка у разі потреби може загасити пожежу в зоні плити без додаткових маніпуляцій зі сторони персоналу.

- Картопля Фрі зберігається п'ять хвилин, по-селянськи – 10 хвилин. Якщо вона стоїть більше вказаного часу, то її утілізують.

- Стандарт обслуговування з моменту оплати замовлення до отримання замовлення – 90 секунд. МакДрайв – 120 секунд.

Последние новости