"Місто vs. Урбазаври": як змінилася Грецька площа після трансформації

"Місто vs. Урбазаври": як змінилася Грецька площа після трансформації

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

У рамках урбаністичної кампанії “Місто vs. Урбазаври” Грецька площа була трансформована та вже чекає на гостей. Урбаністи разом із брендом glo™ встановили на локації лавочки, кадки з деревами, тканинні навіси та гамаки, створивши на площі зручний і сучасний міський спот для відпочинку.



«Я дуже вболівав за свою локацію і задоволений результатом! Трансформація вийшла неймовірною. Добре пам’ятаю, як тут була автобусна зупинка, потім книжковий ринок, потім виклали тротуарну плитку. Але тепер Грецька площа справді ожила!» – прокоментував трансформацію Андрій Шабанов, одеський CITY HERO, що очолював полювання на Площозавра. 

Оновлення зробили за допомогою методів тактичного урбанізму, в основі якого лежить теорія маленьких справ. Справжні перетворення починаються з локальних трансформацій, тож не обов’язково братися за щось глобальне, щоб створювати значущі зміни у міському середовищі. При цьому зміни на місцях дозволяють привернути увагу до певних проблем і розпочати діалог щодо їх вирішення. 

«Я вже бачу, що сюди приходять люди. Що вони реально користуються гамаками. Мої підписники надсилають відео з локації – як там стало багато людей. І це ну дуже класно!» — додав Андрій Шабанов.

Нагадаємо, в рамках кампанії “Місто vs. Урбазаври” за підтримки бренду glo™ в Одесі було знайдено трьох Урбазаврів: Площозавра на Грецькій площі, Руїнозавра у сквері на Польському узвозі та Пляжозавра на Ланжероні. Кожен з них уособлював типові урбаністичні проблеми Одеси, зокрема непристосованість міських просторів для людей, яка заважала розкрити повний потенціал локацій. Під час всеукраїнського голосування визначили, що остаточно позбутися варто саме Площозавра.



Трансформація Грецької площі дала можливість по-новому поглянути на це місце. Раніше, попри розташування у туристичному центрі міста, люди нечасто зупинялися тут, адже брак затінку та зручних місць для відпочинку змушував швидше минати локацію в пошуках більшого комфорту. Тепер на площі з’явилися дерева та тканинні навіси, що принесуть тінь та прохолоду, а також лавочки і гамаки, на яких можна зручно перепочити.



«Трансформації, які впроваджують у життя урбаністи разом із брендом glo™ — це не просто тимчасові покращення. Це можливість поглянути інакше на наші міста загалом, розпочати діалог про урбаністичні проблеми і способи їх вирішення. Глобальні зміни починаються з маленьких справ, на які здатен/-на кожен/-на, і їх можна робити з легкістю і задоволенням! Доведено проєктом “Місто vs. Урбазаври” і всіма, хто до нього долучився!» — каже BIG HERO кампанії та амбасадорка бренду glo™ Леся Нікітюк.

Трансформація в рамках кампанії “Місто vs. Урбазаври” також торкнулася локацій у Києві та Харкові. В Instagram проєкту та в акаунті @urbanreforms можна побачити весь процес трансформації місць у всіх містах, а також стежити за подальшим життям спотів. А в інстаграм-акаунті @glo_ukraine — стежити за новими нестандартними та цікавими проєктами бренду.

Последние новости