На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Урбаністична кампанія “Місто VS Урбазаври”, створена за підтримки бренда glo™ та урбаністів з команди ГО “Міські реформи”, знаходиться в найбільш цікавій фазі: повним ходом йде підготовка до трансформації локацій-Урбазаврів, за “вигнання” яких проголосували містяни. В Одесі зміни очікують на Грецьку Площу.
Як саме ми відпочиватимемо на оновленій локації? Кожен охочий може вплинути на це! Просто зараз у Instagram проєкту проходить голосування щодо встановлення на площі гамаків. То як, хочете мати можливість розслабитися в комфортному гамаку, спостерігаючи за хмарками в очікуванні друзів на оновленій Грецькій площі?
Як віддати свій голос
Голосування щоденно проходить у сторіс акаунта “Місто VS Урбазаври” @urbasaurus.
Результати кожного дня підсумовуються, тож якщо дуже хочете бачити на локації гамаки — підвищуйте шанси за допомогою регулярного голосування. Віддати свій голос можна до 9 серпня.
“Кожен з вас доклав великих зусиль, щоб подолати Площозавра, який оселився на Грецькій площі. Монстра майже вигнали — тож тепер є можливість потішити себе приємним клопотом! Якою саме ми з вами зробимо площу? Чи з’являться тут комфортні гамаки для відпочинку? Давайте проголосуємо, адже саме ти вирішуєш майбутнє трансформацій у своєму місті!” — підбадьорила учасників проєкту “Місто VS Урбазаври” BIG HERO Леся Нікітюк.
Що ще з’явиться на оновленій площі
В межах проєкту “Місто VS Урбазаври” бренд glo™ разом з урбаністами вирішуватимуть головну проблему Грецької площі: її необлаштованість місцями для відпочинку, відсутність можливості сховатися від спеки. Щоб зробити простір більш комфортним для людей, на площі встановлять кадки з деревами і лавки, створивши такі необхідні для відпочинку споти та затінок. Таким чином сподіваються прохідну площу перетворити на місце для зустрічей і жвавий міський простір, який стане улюбленим для одеситів та гостей міста.
Інфлуенсер, теле- та радіоведучий Андрій Шабанов, який виступає CITY HERO цієї локації, пам’ятає Грецьку площу часів своєї юності — багатолюдною та галасливою, повною життя. І сподівається, що зміни допоможуть повернути на локацію цю динамічну атмосферу.
“Не люблю робити прогнози. Але сподіваюся, це стане новим місцем тусовки в теплий сезон для одеситів і гостей південної столиці”.
Тактичний урбанізм як драйвер міських трансформацій
Невеликі локальні зміни здатні ставати рушійними силами для більш глобальних процесів. Це називається теорією маленьких справ — і саме ця теорія лежить в основі тактичного урбанізму. Його недорогі та ефективні методи допомагають швидко змінювати локації, привертати увагу громадськості, започатковувати дискусії про актуальні урбаністичні проблеми та способи їх вирішення.
Бренд glo™ в кампанії “Місто VS Урбазаври” поєднав серйозну справу трансформації міських просторів з веселим і фановим підходом. Такий нестандартний підхід залучив до проєкту багатьох прихильників — від урбаністів, інфлуенсерів та селебріті до тисяч українців, що забажали змінити свої міста.
І це ще не кінець! Тож приєднуйтесь до кампанії і ви: робіть свій вклад у трансформацію Грецької площі за допомогою голосування (до 9 серпня) і стежте за оновленнями локацій на сайті Urban Transformation, Instagram @urbasaurus, а також акаунтах CITY HERO Андрія Шабанова та BIG HERO Лесі Нікітюк.