Перша урбаністична кампанія «Місто VS Урбазаври» за підтримки glo™
На правах реклами
Кожне місто має сірі та некомфортні локації, які виглядають занедбаними та відлякують місцевих жителів. Це так звані Урбазаври – міські монстри, на яких перетворилися зони відпочинку та громадські простори. Але все не безнадійно! Вполювати Урбазаврів та змінити своє місто на краще можливо завдяки урбаністичній кампанії «Місто VS Урбазаври», створеною за підтримки бренда glo™ у співпраці з досвідченими урбаністами ГО «Міські реформи».
Справжні перетворення починаються з локальних трансформацій – створення арт-простору в зеленій зоні біля дому або комфортної зони відпочинку посеред вулиці. glo™ знає, що маленькі кроки надихають та дають поштовх до глобальних змін. І хай бренд не є спеціалістом в урбаністиці, але добре вміє і любить поєднувати непоєднуване. Навіть така серйозна справа, як змінення міст на краще, може бути кайфовою та веселою — і команда проєкту «Місто VS Урбазаври» готова це довести на практиці.
Кампанія стартує у трьох містах: Києві, Харкові та Одесі. Разом з партнером проєкту, ГО «Міські реформи», glo™ визначили головних Урбазаврів у кожному з міст, дослідивши урбаністичну проблематику та розглянувши десятки локацій у кожному місті, щоб обрати по три, які найбільше відповідають завданням ініціативи. В Одесі проблемні локації-Урбазаври були виявлені:
- У сквері на Польському узвозі. Там оселився Руїнозавр — колись гарний та живописний сквер повністю занедбаний, а зелені насадження поступово вмирають. Але локацію ще можна реабілітувати, повернувши затишок і створивши там новий спот для прогулянок та відпочинку.
ᅠ
- На Ланжероні — його окупує Пляжозавр. Найпопулярніший пляж Одеси, який щосезону збирає велику кількість відвідувачів, потонув в бетоні. Він необладнаний для відпочинку та не має належної інфраструктури. Втім, є можливість зробити його комфортним, сучасним і придатним для відпочинку містян та гостей Одеси в будь-яку пору року.
ᅠ
- На Грецькій площі, яку забрав собі Площозавр. Локація в самому центрі зовсім не пристосована для людей — ані присісти, ані сховатися від літньої спеки. Але там може з’явитися комфортний міський простір, де можна зупинитися та перевести подих.
ᅠ
Завдання учасників кампанії — голосуванням обрати одну локацію-Урбазавра, яку буде трансформовано в рамках проєкту.
Голосувати можна:
- на сайті Urban Transformation, обравши Урбазавра, якого бажаєте змінити на краще;
- в Instagram, знявши Stories з використанням маски обраного Урбазавра і тегнувши сторінку @urbasaurus.
У фіналі результати з сайту та Instagram будуть підсумовані, щоб обрати головну ціль для трансформації у кожному місті.
У Києві, Харкові та Одесі кампанію підтримали активні містяни — CITY HEROES. Це круті інфлуенсери, кожен з яких очолив полювання на одного з Урбазаврів, — протягом кампанії вони розповідатимуть про усі важливі події та зміни локацій на краще. Щоб бути в курсі одеських змін, підписуйтесь на Каріну Булавську, Сергія Середу та Андрія Шабанова.
А на рівні усієї країни команду очолила BIG HERO Леся Нікітюк. Вона ж точно не дасть спуску жодному Урбазавру!
“Урбазаври реально задовбали! Люди хочуть жити в комфортному, сучасному середовищі, мати місце для відпочинку і розваг, зелені парки і класні вулиці. І ми маємо шанс змінити те, що не подобається: разом обрати три локації та задати тренд на трансформацію міст. Хочеш змін — вполюй Урбазаврів разом із нами!”
Подробиці кампанії, а також деталі голосування читайте на сайті Urban Transformation.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину