Клієнтів "Одесагаз" автоматично перевели до "Нафтогазу": що робити, якщо вже сплатили

Клієнтів "Одесагаз" автоматично перевели до "Нафтогазу": що робити, якщо вже сплатили. || Фото: budport.com.ua

З 1 травня 2022 року одеські домогосподарства отримували газ від "Нафтогазу", але платили "Одесагаз". Про це повідомляє Vgorode із посиланням на пресслужбу компанії "Нафтогазу".

Рішення про перехід ухвалили для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану всіх споживачів України, які раніше отримували природний газ від 17 постачальників, у тому числі від "Одесагаз". Але оскільки інформація про переведення всіх споживачів до "Нафтогазу" з'явилася нещодавно, оплата газу за травень надійшла до інших компаній.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Тепер кожному клієнту потрібно звернутися до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати. До заяви на повернення коштів платнику необхідно додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку). Вищезазначені документи надішлють на адресу для листування попереднього постачальника. Для більш точної інформації про перелік документів для повернення переплат рекомендується звернутися до попереднього постачальника.

Попередня газопостачальна компанія протягом 14-ти (максимум 30-ти) календарних днів має надати вам відповідь та повернути переплату. Проте за умов воєнного стану терміни повернення може бути іншими.

Для з'ясування питань можна також звернутися до контакт-центру за телефонами: (066) 300-28-88, (098) 300-28-88, (093) 300-28-88.

Последние новости