У "ДТЕК Одеські електромережі" приготували покрокову інструкцію щодо того, як діяти побутовим споживачам, чиїх адрес немає у графіку відключення, а також тим, у кого світло відключають не за графіком.
Повідомити про такі проблеми можна:
- у особистих повідомленнях на Facebook-сторінці "ДТЕК Одеські електромережі";
- у розділі "Відсутня електроенергія?" на сайті ДТЕК;
- через кол-центр (це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків).
Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.
Також споживачам нагадали, як за новими графіками стабілізаційних відключень визначити, коли світло точно буде, а коли – ні.
Відео: facebook.com/dtekoem
Щоб дізнатися час наявності та відключення електроенергії за конкретною адресою, потрібно:
- зайти на сайті ДТЕК у розділ "Відсутня електроенергія?";
- ввести населений пункт, вулицю та номер будинку;
- ознайомитись із графіком.
Нагадаємо, у суботу, 24 грудня, в Одесі діють оновлені графіки стабілізаційних відключень світла.
Раніше Vgorode розповідав про те, що деякі одесити не можуть знайти на сайті ДТЕК графік відключень світла для своїх будинків.