З мобільною віртуальною АТС ви зможете легко контролювати вхідні дзвінки, автоматично розподіляти їх між операторами та поступово збільшувати конверсію. І все це без покупки додаткового обладнання, адже вся інформація знаходитиметься у хмарному доступі. АТС дозволяє в рази спростити комунікацію для бізнесу й отримати сервіс високого рівня для клієнтів.
Функції
Віртуальна мобільна АТС призначена для бізнесу, який має активний потік вхідних дзвінків та хоче оптимізувати внутрішні процеси. Вона розв’язує такі проблеми:
-
Довге очікування на лінії
Часто саме очікування стає причиною втрати ліда. З віртуальною мобільною АТС ви можете додати голосове привітання, голосове меню і навіть вибрати музику, що гратиме замість гудків. А автоматичний розподіл дзвінків передасть клієнта менеджеру, який звільниться першим.
-
Система не дає результату
Часто навіть за наявності АТС бізнес не може розповісти про збільшення конверсії та ріст продажів. Це відбувається через неможливість проаналізувати роботу та виправити наявні помилки. Ми вирішили це завдяки голосовому запису кожної розмови та складенню детального звіту щодо усіх без винятку телефонних розмов, що відбулися за допомогою АТС.
-
Висока плата за обслуговування АТС
Часто під час користування з'являється безліч незапланованих витрат, які доводиться покривати впродовж місяця. Тому перед установкою ми консультуємо вас з приводу ціни, яка є прямо пропорційною масштабам організації та потоку клієнтів. Також ви можете додати особливі налаштування, наприклад, заборона дзвінків на міжнародні чи заборона користуватись АТС в особистих цілях. А зекономлені гроші можна вкласти в розвиток компанії.
Завдяки мобільній віртуальній АТС ваша організація матиме змогу:
- спростити установку та запуск у декілька разів, адже додаткове обладнання не потрібне — вся телефонія знаходитиметься у хмарі;
- під'єднати будь-які міські та мобільні номери, а також підключити єдиний рекламний номер, за яким організацію будуть впізнавати;
- створити єдину телефонну мережу всередині компанії;
- записувати й аналізувати будь-який дзвінок, покращувати якість роботи та робити комунікацію більш персоналізованою;
- інтегрувати АТС із CRM й автоматично синхронізувати всю інформацію;
- контролювати витрати та бачити, куди були витрачені кошти компанії.
Можна вибрати серед 4 тарифних планів, які повністю покривають усі вимоги абонентів.