Номер Єдиного центру звернень громадян в Одесі "15-35" не завжди недоступний і важко додзвонитися. Що з цим робити повідомляє Vgorode із посиланням на "Одеське життя".
Як виявилося, набирати номер "15-35" потрібно лише зі стаціонарного телефону, а не з мобільного. І не варто забувати про інший номер Єдиного центру звернень громадян, яким теж можна пробувати дзвонити (048) 705-55-55.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Також у прес-службі міськради зазначили, що зараз є великий потік дзвінків, особливо до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Щохвилини приходить близько 24 звернень від одеситів, оператори не встигають відповідати та консультувати.
Нагадаємо, що з 18 березня 2022 року в Одеській області працює цілодобова обласна гаряча лінія "Ми на зв'язку / Ми на зв'язку / We are in touch", на яку можна звертатися з усіма проблемними питаннями в регіоні:
- 0800333125 - безкоштовно;
- 095 548 17 59;
- 093 546 56 67;
- 098 847 69 81;
- 048 705 70 49;
- 048 705 70 59.