Туристичний символ Одеси "Якір-серце", який у 2012 році розробили у студії російського дизайнера та прокремлівського пропагандиста Артемія Лебедєва, не змінюватимуть. Про це повідомив виконувач обов'язків директора Департаменту культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Іван Ліптуга, який є співвласником прав на бренд.
Однак форму якоря та основні елементи, наприклад шрифти та каліграфічні елементи, трохи оновлять.
Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
У міськраді вважають, що з погляду економічного та з погляду логічного – це не дуже правильно, "бо зроблено вже дуже багато і більшість людей не асоціюють символ якір-серце з даною студією".
"Студія це велика структура, яка донедавна мала свій офіс в Україні, у Києві, і дуже багато зробила проектів для багатьох гучних імен у нашій країні, які й досі користуються цим дизайном. У студії були певні працівники, які працювали над дизайном, Але це був швидкий дизайн, прийнятий містом, і з 2012 року студія ніколи не мала нічого спільного із просуванням та розвитком цього символу в Одесі", – сказав він.
За його словами, із символом Одеси люблять фотографуватися туристи, його скульптури дарують містам-побратимам, а сам він гармонійно вписався у простір міста.
Нагадаємо, що автор логотипу Одеси та російський дизайнер Артемій Лебедєв заявив, що хоче окупації Одеси російськими військами.