Українське Дунайське пароплавство поріже на метал або продасть флот, що давно не використовується, в Ізмаїлі Одеської області. "Цвинтар" кораблів обходиться в мільйон гривень на рік і займає величезну територію. Про це повідомив генеральний директор державного підприємства Дмитро Москаленко.
Судна Українського Дунайського пароплавства, які не придатні для використання та не можуть бути відновлені, продадуть чи поріжуть на метал.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
За словами Москаленка, вони ускладнюють судноплавство та постановку судів для проведення ремонтних робіт. Серед суден:
- три морські суховантажі типу "Ізмаїл" вагою 1 635 тонн кожен. Усі вони досить давно перебувають у відстої. Технічний стан не дозволяє говорити про можливість оновлення.
- чотири пасажирські судна на підводних крилах типу "Метеор" та "Схід" у віці 38-40 років також давно не потрібні та непридатні для експлуатації.
- 27 одиниць службово-допоміжного флоту – з проржавілими корпусами прогнили. Найстаріші з них – суднопідйомники "Київ-1,2" ще 1941 року;
- чотири річкові буксири (вік 61-56 років) - розукомлектовані та непридатні для роботи
- Річкові баржі типу УДП-С. Морально та фізично застаріли;
- Флот КСБСРЗ - рембаза «Анапа», плавкран ПЛК-6;
- 24 ліхтарі типу ДМ (але вони ще можуть знадобитися для будівництва нових барж-зерновозів типу SLG на КССРЗ).
Цього року маємо це все списати, і вирішити його подальшу долю. Морські судна реалізують на аукціоні. Решта або самостійно розріжуть на металобрухт (для цього потрібно отримати ліцензію), або реалізують компаніям, що спеціалізовано займаються таким видом діяльності. Наразі фінансисти проводять розрахунки – що вигідніше для підприємства.