За час війни Дунайське пароплавство на Одещині запустило 23 баржі. Ще 13 оформляють документи. Про це повідомляє Vgorode з посиланням на інтерв'ю директора "Українського Дунайського пароплавства" Дмитра Москаленка виданню "Порти України".
"Річковий флот на даний момент завантажений повністю. Ми перейшли на короткі рейси, внаслідок чого кожен караван у середньому робить два рейси за місяць замість 60 діб у минулому. Оскільки ми вводимо в експлуатацію додатковий тоннаж, навантаження зростає", – каже Дмитро Москаленко.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Через блокаду морських портів України попит на перевезення перевищив пропозицію, через що фрахтові ставки почали стрімко зростати. Також на вартість річкових перевезень суттєво вплинули дефіцит та вартість пального.
Таким чином, Придунайський кластер сьогодні зіткнувся з безпрецедентним зростанням вантажопотоку. Зростає вартість логістики загалом.
При цьому обсяг експорту через Рені та Ізмаїл досяг максимально можливих обсягів. Керівникам довелося терміново переорієнтуватися на новий тип вантажу: якщо раніше частка зернових у перевезеннях становила лише 12%, то сьогодні це 81% вантажів.
Нові судна, які поставлені під прапор України, допоможуть збільшити обсяги експорту з 150 тисяч тонн на місяць до 350-400 тисяч тонн. Також у компанії переорієнтували маршрути на більш короткі дистанції.