"Одесміськелектротранс" випустив трамвай із системою кондиціювання не лише кабіни водія, а й салону. Його створили на вагоноремонтних майстернях. Про це повідомляє Департамент міського господарства.
Основою нового красеня став вагон Татра Т-3 1978 виготовлення. В результаті капітально-відновлювальних робіт з переобладнанням у вагоні встановили комплект обшивки салону та кабіни водія, транзисторно-імпульсну систему тяговим електродвигуном, що дозволяє знизити витрату електроенергії на 40%, енергоефективне, світлодіодне зовнішнє та внутрішнє освітлення, новий пульт, кондиціювання салону..
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
"Наша системна робота з оновлення рухомого складу триває навіть в умовах воєнного часу, і ось черговий етап – випуск першого вагону із системою кондиціювання салону. Стару «Татру» не впізнати: збільшено кабіну водія, змінено інтер'єр салону, встановлено камери спостереження, передбачено можливість заряджання гаджетів. Все зроблено з любов'ю", – зазначив мер Одеси Геннадій Труханов.
Кількість місць для сидіння становить – 24, загальна пасажиромісткість – 150 осіб. Термін експлуатації трамвайного вагона продовжено на 10 років. Він працюватиме на трамвайному маршруті "Північ-Південь" (№7) вже із завтрашнього дня. У планах КП "ОМЕТ" створення ще мінімум двох подібних вагонів.
Усі фото: t.me/ZKH_Odessa