Отримай відповідь: чи правда, що посилки Укрпоштою тепер можна відправляти тільки в коробках

Отримай відповідь: чи правда, що посилки Укрпоштою тепер можна відправляти тільки в коробках - фото: Vgorode

Отримай відповідь: чи правда, що посилки Укрпоштою тепер можна відправляти тільки в коробках - фото: Vgorode

Події
27 сiчня 17:16

Ми вже писали про оновлення у розрахунках вартості відправлень Укрпоштою у цьому році. Але нещодавно наша журналістка зіштовхнулася з ситуацією, що оператори відмовилися відправляти товари у кур'єрських пакетах, у яких зазвичай відправляли. Сказали, що пакети треба класти в їхню коробку, а та в свою чергу коштує 5 гривень. Vgorode зв'язався з пресслужбою Укрпошти, щоб роз'яснити ситуацію. Ми дізналися, чи дійсно більше не можна відправляти посилки в своїх пакетах (які спеціально створені для поштових відправлень).

Чи можна відправляти посилки зараз у своїх кур'єрських пакетах? (а не коробках чи пакетах від Укрпошти) 

Відповідь Укрпошти: Так. Відправлення може бути відправлено у своєму кур’єрському пакеті, якщо він відповідає вимогам щодо надійності та збереження цілісності відправлень та призначений для пересилання поштою. Згідно з оновленими стандартами пакування, які Укрпошта запровадила 1 листопада 2024 року,  всі відправлення мають бути упаковані в міцні коробки або спеціальні поліетиленові пакети, що відповідають розмірам відправлень. Для зручності клієнтів Укрпошта надає пакети для дрібних відправлень безкоштовно. 

Якщо можна відправляти у своїх кур'єрських пакетах, то які до них критерії? (Чому можуть відмовити?)

Відповідь Укрпошти: Компанія не приймає посилки з випуклими поверхнями або з пошкодженнями, такими як вм'ятини, розриви чи плями. У разі неналежного упакування відправлення відправником, пропонується придбати та перепакувати вкладення у тару, що відповідає характеру вкладення та забезпечує його схоронність, а також можливість обробки.

Що робити, якщо оператор наполягає на коробці?

Відповідь Укрпошти: Якщо клієнт впевнений в тому, що його пакування відповідає всім стандартам згідно з правилами пакування та ваги відправлення, а оператор наполягає на коробці, клієнт може звернутися на гарячу лінію – 0 800 300 545. Дзвінки приймаються щоденно з 8:00 до 22:00.

Підписуйтесь на нас в Instagram, Facebook і Viber, щоб швидше дізнаватися про всі новини та читати наші ексклюзивні огляди.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах