Трамвай "Північ-Південь" в Одесі: плюси та мінуси

Трамвай "Північ-Південь" в Одесі: плюси та мінуси.

Трамвай "Північ-Південь" в Одесі: плюси та мінуси. Фото: omr.gov.ua

Транспорт та інфраструктура
03 серпня 14:47

Голова транспортної комісії Петро Обухов назвав плюси та мінуси нового трамвайного маршруту "Північ-Південь", який запустили в Одесі 28 липня. Про це повідомляє Vgorode.

Так, плюсів виявилося більше, але є ще над чим працювати.

Плюси:

1. Найголовніше, що тепер люди, які мешкають у Суворовському районі, можуть приїжджати до центру міста без пересадок;

2. Інтервал руху трамваїв дуже частий, вони їздять реально кожні п'ять – шість хвилин;

3. У мерії обіцяють за два тижні запустити повноцінний маршрут № 7 – він буде не до Старосінної площі, а до 11-ї станції Люстдорфської дороги, тобто аж до Архітекторської. Це буде справжня Північ-Південь. Завдання тепер зробити так, щоб цей трамвай їхав швидко.

Мінуси:

1. Поїздка з вулиці Бочарова (це майже Одеса-Східна) трамваєм "Північ-Південь" до Старосінної площі займає одну годину та три хвилини. Майже такий шлях на електричці займає 49 хвилин;

2. В одному місці водій виходить і вручну ломиком перемикає стрілку. Крім того, зупинка біля Пересипського мосту виходить просто на паркування.

Як покращити ситуацію:


1. Потрібно перевести трамвайні зупинки, які є дорогою між 7-ю Пересипською та Пересипськими мостами, в режим "на вимогу". Кожна зупинка витрачає час, тому тут можна заощадити;

2. Треба налаштувати світлофори так, щоб трамваї не чекали зеленого сигналу, а коли вони до нього під'їжджають, щоб система перемикалася, щоб він їхав швидше;

3. Потрібно виділення шляхів Преображенською, і тоді трамвай поїде швидше;

4. Потрібно обладнати всі зупинки платформами або віденськими платформами, як на Преображенській, Софіївській, щоб людям було легше та швидше заходити та виходити;

5. Найдорожче і найскладніше – це замінити трамвайні колії. Поки що трамвай хитається, стукає, шумить. Навіть на відремонтованому перехресті Пантелеймонівської та Преображенського трамвай їде дуже галасливо;

6. Останнє, що можна було б зробити, – впровадити електронний квиток, щоб пасажири не затримували водія оплатою за проїзд. Трамвай має бути тихим, комфортним та швидкісним.

Підписуйтесь на нас в Instagram, Facebook і Viber, щоб швидше дізнаватися про всі новини та читати наші ексклюзивні огляди.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах