Куди та як поскаржитися на роботу громадського транспорту в Одесі. На фото кадр з мультсеріалу "Сімпсони" st
Іноді трапляються випадки, коли водій відхиляється від маршруту, відмовляє у пільговому проїзді, кондуктор не видає талон на проїзд, а сам транспорт може бути в поганому стані. Що робити і куди скаржитися? Докладніше про це – у матеріалі Vgorode.
До речі, це не так уже й безнадійно. Так, в Одесі нещодавно вирішили розірвати договори з автоперевізником "Старс Транс" на обслуговування цілої низки маршруток через скарги городян.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
– якщо транспорт брудний чи пошкоджений – чи то несправні вікна, пошкоджені сидіння в салоні, брудні чи несправні поручні, тощо;
– якщо не вказані номер маршруту чи кінцева зупинка;
– якщо в салоні не працює освітлення, несправні лампочки;
– якщо водій ображає пасажирів, лається або відмовляє у перевезенні без законних для цього причин; – якщо водій п'яний, курить за кермом, тощо;
– якщо у трамваї чи тролейбусі не оголошуються зупинки;
– якщо водій чи кондуктор не видає квитків, тощо.
– дату та час виявлення нестачі;
– вид транспорту;
– номер маршруту;
– бортовий або державний номер одиниці, що рухається.
Жалійтеся у "Одесаелектротранс". Потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номером 7-886-886. Оператор працює на лінії з 9:00 до 20:00, у інший час можна записати звернення на автовідповідач. Усі дзвінки також заноситимуться в електронну базу для подальшого реагування. Якщо оператор не зможе одразу дати відповідь на поставлене запитання, наприклад, якщо питання вимагає консультації з профільними фахівцями, вам передзвонять пізніше.
У разі, якщо перевізник з якоїсь причини не зміг адекватно відреагувати на скаргу чи пропозицію, слід звернутися до Департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради. Телефон: (048) 757-90-59, адреса – вулиця Раскидайлівська, 67а.
Інформаційний центр – (048) 717-54-54, (048) 722-60-88, (048) 717-54-00.
Можна звертатися до Департаменту звернень громадян, який розподіляє всі запити щодо інших департаментів. Щоправда, скільки це може зайняти час – невідомо. Звернутися можна і онлайн. Телефон департаменту звернень громадян: (048) 779-14-65, він знаходиться на Думській.
Завжди можна зателефонувати по телефону, розташованому в салоні, оскільки кожен перевізник зобов'язаний повідомляти контакти, куди може поскаржитися споживач його послуг.
Якщо його в салоні не виявиться, то звертаємось до вищезгаданих Департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради або Департаменту звернень громадян.
При неприпустимій поведінці під час проїзду у міжрегіональній маршрутці чи автобусі необхідно звернутися до Укртрансбезпеки. Для цього потрібно зателефонувати за будь-яким із цих номерів:
- (050) 508-32-86;
- (095) 866-07-09.
Можна надіслати заяву на електронну пошту Укртрансбезпеки: [email protected].
Після розгляду та перевірки звернень керівників компаній-перевізників можуть викликати на найближче засідання комісії та попросити пояснювальні документи.
Підписуйтесь на нас в Instagram, Facebook і Viber, щоб швидше дізнаватися про всі новини та читати наші ексклюзивні огляди.